Підготувала: Цімко Я.А.
Скачати
|
МАТЕМАТИЧНИЙ КВК
для
6 класів
Перший – Доброго дня всім присутнім в цьому залі!
Другий – Щиро вітаємо Вас – учителі, учні, гості!
Перший – Сьогодні ми будемо віддавати шану МАТЕМАТИЦІ – цариці наук. Ми почуємо найцікавіші запитання і не менш цікаві відповіді на них; математичні задачі, загадки і смішинки.
Другий – А щоб створити Вам хороший настрій, ми запросимо зараз на сцену голосистих панянок із веселою піснею.
Звучить пісня
Перший – Отже, настрій чудовий! Всі готові поговорити про справи серйозні.
Другий – Я зрозуміла, що ти маєш на увазі МАТЕМАТИКУ – царицю наук.
Перший – Звичайно.
Королева Математика – То хто ж там хотів про мене поговорити?
Перший – Ти хто така?
Королева Математика – Я – Королева Математики,
Усім на допомогу йду завзято Я
Я знаю скільки в світі є країн
І скільки у синички є пір’їн.
І додавати, множити я вмію,
Усіх перехитрити я зумію.
Без мене жодне діло не піде,
Ось так я представляю я себе.
Я зрозуміла, що сьогодні змагаються ось ці школярики-шестикласники. Я вірю, що вони вивчають математику добре. Отож, прошу вельмишановне журі бути дуже уважними і справедливими, вболівальників активними, але чемними. Гостям бажаємо приємного перегляду.
Перший – Отож, математичний КВК розпочинаємо!
Другий – У журі просимо____________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Перший – У КВК будуть брати участь команди:
6-А клас – «Непосиди»
6-Б клас – «Золотий ключик»
6-В клас « Коло»
6-Г клас-« Юні математики»
Перший – Перший конкурс – «Представлення команд», «Привітання», «Емблема».
Другий – Максимальна кількість балів – 5.
По черзі запрошуються команди.
Перший – Слово надається журі.
Другий – Другий конкурс – «Змагаються знавці».
Перший – Кожній команді буде задано по п’ять запитань. Поспілкувавшись між собою, один з команди дає відповідь. За правильну відповідь отримує 1 бал.
Другий – Отже, максимальна кількість балів – 5.
Перший – Перша команда _______________________– перелік питань.
- Груша важча за яблуко, а яблуко важче за персик. Що важче груша чи персик? (груша)
- Трійка коней запряжена в карету, пробігла 15 км. Скільки км пробіг кожен кінь? (15 км)
- Як називається результат додавання чисел? (сума)
- У сім’ї три сини. Кожен має сестру. Скільки дітей у цій сім’ї. (чотири)
- Відношенню яких величин дорівнює число ?? (довжини кола до його діаметра)
Другий – Друга команда _____________________________– перелік питань.
- Апельсин дорожчий за грушу в 2 рази. Що дорожче – 6 груш чи 4 апельсини? (4 апельсини)
- Два сини і два батьки з’їли три яблука. По скільки яблук зїв кожен? (по одному)
- За якою формулою обчислюється довжина кола? (?=2?r)
- Опівдні у Львові йшов дощ. Чи правда, що через 60 годин там буде світити сонце? (ні – буде ніч)
- Чи може бути правильне твердження: «Він мені батько, а я йому не син»? (так – у випадку, якщо не син, а донька)
Перший – Третя команда _____________________________– перелік питань.
- Три карасі важчі за чотири окуні. Що важче – три карасі чи чотири окуні? (4 карасі)
- 5 яєць варилися 10 хвилин. Скільки часу варилося 1 яйце. (10 хвилин)
- Сформулювати сполучну властивість додавання чисел. (щоб до суми двох чисел додати третє число, можна до першого числа додати суму двох інших чисел)
- Яка пряма називається координатною? (на якій вибрано початок відліку, одиничний відрізок, напрям)
- У приміському поїзді 6 вагонів, Тарасик сів у четвертий, а Михайлик у третій вагон. Як могло трапитися, що вони зустрілися у одному вагоні? (зайшли з різних кінців)
Другий – Четверта команда ___________________________– перелік питань.
- Дівчинка запитала у дідуся , скільки йому років. Той відповів: «Якщо зменшити мої роки в шість разів та відняти ще шість років, то отримаємо шість. То скільки мені років?» (72 роки)
- На столі лежали цукерки в купці. Дві мами, дві дочки і бабуся з внучкою взяли по одній цукерці з купки, і купки не стало. Скільки було цукерків в купці. (три цукерки)
- Сформулювати правило додавання двох чисел з різними знаками. (від більшого модуля відняти менший модуль, поставити знак більшого модуля)
- Як називають відстань від початку відліку до точки, яка зображує дане число? (модуль числа)
- Тимко сказав: «У мене 10 марок. А у тебе Сашко?» Сашко відповів: «У мене стільки ж марок, скільки в тебе та че половина всіх моїх марок» Скільки марок у Сашка? (20 марок)
Перший – Слово надається журі.
Другий – Третій конкурс – «Вихідні гравці виходять на поле». Просимо по два учасники з кожної команди. Вам буде запропоноване завдання. Ви сядете окремо і за деякий час його розв’яжете.
Перший – Ваші розв’язки розгляне журі. Максимальна кількість балів – 5.
Другий – Четвертий конкурс – «Змагаються капітани».
Перший – Кожен із капітанів, витягне собі номер місця, на якому він буде стояти.
Отже, першим буде _______________;
другим буде ________________;
третім буде ________________;
четвертим буде _____________.
Другий – Кожному із вас по черзі будемо задавати запитання. За правильну відповідь ви отримуєте 1 бал. Всього запитань є 20. – Отже, кожен може принести команді максимально – 5 балів.
- Які числа називаються натуральними?
- Чому дорівнює сума, якщо один з доданків дорівнює 0?
- Як називається кут, сторони якого утворюють пряму?
- Яка градусна міра гострого кута? Як називається прилад для вимірювання кутів?
- Який дріб називається неправильним?
- Якими є правильні дроби в порівнянні з одиницею?
- Який з двох десяткових дробів є більшим?
- Як помножити десятковий дріб на розрядну одиницю?
- Як називається сота частина від деякої величини?
- Як записується у відсотках половина величини?
- Як записати у вигляді дробу 3%?
- Записати у вигляді відсотку 0,23?
- Що таке найбільший спільний дільник двох чисел?
- Що таке найменше спільне кратне двох чисел?
- Що означає скоротити дріб?
- Як поділити два звичайні дроби?
- Що таке пропорція?
- Сформулювати основну властивість пропорції.
- Як додати два від’ємні числа?
- Як додати два числа з різними знаками?
Перший – Слово надається журі.
Другий – перед тим як ми оголосимо п’ятий конкурс, попросимо журі звернути увагу на вболівальників кожної команди.
Перший – Максимально їхню підтримку команди можна оцінити трьома балами.
Другий – П’ятий конкурс «Номер художньої самодіяльності».
Перший – Слово надається журі.
Другий – Королева Математики підведе підсумки КВК і оголосить переможця.
Королева Математика – Оголошення результатів.
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.