Автор: Серкіс А.Р.
Скачати конспект, презентацію
Тема уроку. Квадратична функція, її графік і властивості
Мета уроку: ввести означення квадратичної функції, формувати вміння будувати її графік; вивести формули для обчислення координат вершини параболи; домогтися засвоєння властивостей квадратичної функції.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Обладнання:комп’ютер, мультимедійна дошка.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Перевірка готовності учнів до початку уроку, налаштування на роботу. Оголошення теми та мети уроку ( 2 хв.)
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Відтворити на екрані графіки функцій №325, №327(1). (5хв.)
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Мозковий штурм (5хв.)
1. Функція-це…
2. Область визначення функції…
3. Область значень функції…
4. Нулі функції…
- Проміжки знакосталості функції…
- Проміжки зростання(спадання) функції…
Самостійна робота з подальшою перевіркою та обговоренням.
Варіант №1
f(x) |
Перетворення графіка |
f1(x) |
f(x)= |
|
f(x)=+4 |
f(x)=х2+5 |
Перенесли на 2 одиниці вліво |
|
|
Перенесли на 7одиниці вниз |
f(x)= – 7 |
f(x)= -2х2 |
|
f1(x) =-2(х-3)2+4 |
f1(x) =х3 |
Графік відобразили симетрично відносно осі Ох |
|
Варіант №2
f(x) |
Перетворення графіка |
f1(x) |
f(x)= |
|
f1(x)= – 3 |
f(x)=х2-1 |
Перенесли на 2 одиниці вправо |
|
|
Перенесли на 7одиниці вгору |
f1(x) =х3+7 |
f(x)=-0,5 х2 |
|
f1(x) =-0,5(х+5)2-2 |
f(x)= |
Графік відобразили симетрично відносно осі Ох |
|
Відтворити правильні відповіді на екрані
Варіант №1
f(x) |
Перетворення графіка |
f1(x) |
|
f(x)= |
Перенесли вгору на 4 одиниці |
f1(x)= +4 |
|
f(x)=х2+5 |
Перенесли на 2 одиниці вліво |
f1(x)= (х+2)2+5 |
|
f(x)= |
Перенесли на 7одиниці вниз |
f1(x)= -7 |
|
f(x)=-2 х2 |
Перенесли вправо на 3 одиниці, а потім вгору на 4 |
f1(x) =-2(х-3)2+4 |
|
f1(x) =х3 |
Графік відобразили симетрично відносно осі Ох |
f1(x) =-х3 |
|
Варіант №2
f(x) |
Перетворення графіка |
f1(x) |
f(x)= |
Перенесли вниз на 3 одиниці |
f1(x)= – 3 |
f(x)=х2-1 |
Перенесли на 2 одиниці вправо |
f1(x)= (х-2)2-1 |
f1(x) =х3 |
Перенесли на 7одиниці вгору |
f1(x) =х3+7 |
f(x)=-0,5 х2 |
Перенесли вліво на 5 одиниць, а потім на 2 одиниці вниз |
f1(x) =-0,5(х+5)2-2 |
ІV. Вивчення нового матеріалу (12хв)
План вивчення теми
1.Означення квадратичної функції.
2.Побудова графіка функції виду y=ах2 + вх + с (а 0). .
3.Властивості квадратичної функції
(Перегляд презентації)
V. Засвоєння знань, умінь і навичокучнів.(12хв)
1. Побудувати графік функції у=-3х²-6х (побудова на слайді).
2. Побудувати графік функції у=х²-2х+2.
3. Робота з підручником. Малюнок 57 на сторінці 98 розглянути графіки функцій і вказати властивості.
4. №340(2)
2) у=-х²+2х+3, а=-1, то вітки напрямлені вниз;
(1;4)-вершина; нулі: -1; 3. (0;3)- точка перетину з віссю у.
5. №341(2)
2) у= х²-2х, а=1, то вітки вгору; (1;-1)-вершина; 0;2-нулі функції;
Додаткове завдання №335, №336.
VІ. Підведення підсумків уроку (3 хв)
- Було цікаво…
- Я зрозумів, що…
- Я навчився…
- Було важко…
- Мене здивувало…
- Тепер я зможу…
VІІ. Домашнє завдання.(1 хв)
Вивчити п.11,
№341(3, 4), № 345, №388(1,4)(на повторення) .
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.