Скачати у форматі pdf
|
1
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
Зовнішнє незалежне оцінювання 2013 року з англійської мови
Зміст завдання та правильна відповідь
Відповідність завдання Програмі
зовнішнього незалежного
оцінювання з іноземних мов
Task 1
1
2
Розуміти зміст прочитаного,
знаходити основну інформацію у
текстах різнопланового
характеру, уміти узагальнювати
зміст прочитаного 2
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
3
4
5
3
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
Task 2
Розуміти прочитані автентичні
тексти різних жанрів і стилів,
включаючи уривки художніх
творів та творів публіцистичного
стилю, знаходити та аналізувати
інформацію відповідно до
завдання, робити висновки з
прочитаного, аналізувати й
зіставляти інформацію;
виділяти детальну інформацію
про осіб, факти, події тощо;
виокремлювати ключові слова та
визначати значення незнайомих
слів за контекстом 4
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
5
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
Task 3
Знаходити та аналізувати
необхідну інформацію, знаходити
детальну інформацію із
документів, що використовуються
у повсякденному житті
(оголошення, проспекти, меню,
розклад руху поїздів тощо), для
виконання певного завдання
6
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
7
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
Task 4
17
18
Розуміти прочитані автентичні
тексти різних жанрів і стилів;
розуміти логічні зв’язки між
частинами тексту; розуміти
структуру тексту, розпізнавати
зв’язки між частинами тексту 8
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
19
20
21
22
Task 5
Аналізувати і зіставляти
інформацію, добирати синоніми,
фразові дієслова відповідно до
контексту.
Ідентифікувати та вибирати
правильні формулювання для
вживання в мові лексичних
одиниць та граматичних
конструкцій в процесі писемного
спілкування
9
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
23
24
25
26
27
28
29
10
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
30
31
32
Task 6
33
34
35
36
37
Ідентифікувати та вибирати
правильні формулювання для
вживання в мові лексичних
одиниць та граматичних
конструкцій в процесі писемного
спілкування.
33 – вживання видо-часових форм
дієслова в активному стані,
34 – вживання безособових форм
дієслова,
35 – вживання безособових форм
дієслова,
36 – вживання числівників,
37 – вживання безособових форм
дієслова.
11
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
38
39
40
41
42
38 – вживання видо-часових форм
дієслова в активному стані,
39 – словотворення,
40 – вживання безособових форм
дієслова,
41– вживання прислівників,
ступені порівняння прислівників,
42– Вживання безособових форм
дієслова
12
© Український центр оцінювання якості освіти, 2013
43
Уміння писати особисті і ділові
листи, використовуючи формули
мовленнєвого етикету, прийняті в
країнах, мова яких вивчається,
розповідаючи про окремі факти
та події свого життя,
висловлюючи власні міркування і
почуття, описуючи плани на
майбутнє та запитуючи
аналогічну інформацію тощо;
уміння адекватно
використовувати лексику та
граматику відповідно до заданої
комунікативної ситуації та з
використанням відповідного
стилю
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.