Державна підсумкова атестація з української літератури в11 класі за курс повної загальної середньої освіти проводиться у формі тестування за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 11 клас» (авт. Коваленко Л. Т., Михайлова Н. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).
Скачати
Реклама | {module Реклама в статті} |
Скачати |
Його мета ― перевірити відповідність знань, умінь і навичок випускників загальноосвітніх навчальних закладів програмовим вимогам і оцінити рівень навчальних досягнень учнів за курс середньої школи.
Збірник завдань для державної підсумкової атестації укладено відповідно до чинних програм з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. Тривалість виконання тесту ― 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).
Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
У збірнику представлено 20 варіантів завдань у тестовій формі, однакових за структурою та складністю. Завдання вимірюють рівень засвоєння програмового матеріалу й сформованість в учнів таких когнітивних умінь, як знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез і оцінювання. Під час державної підсумкової атестації передбачено оцінити рівень навчальних досягнень учнів: розуміння змісту художніх творів, вміння їх аналізувати, використовуючи знання щодо літературного процесу і відомостей з теорії літератури.
Кожен тест складається з 33 завдань різної форми. Завдання 1–24 з вибором однієї правильної відповіді містять чотири або п’ять варіантів відповідей, із яких тільки одна правильна.
Завдання 22–24 з вибором однієї правильної відповіді укладено за програмою для профільного навчанняучнів загальноосвітніх навчальних закладів, тому їх повинні виконувати під час ДПА тільки учні класів філологічного напряму. У збірнику такі завдання позначено зірочкою (*).
У завданнях 25–28 випускники мають установити відповідність між лівою та правою колонками й уписати літери в таблицю.
Чотири завдання відкритої форми з короткою відповіддю (завдання 29–32) передбачають запис відповіді у вигляді слова, словосполучення чи речення.
Тридцять два завдання тесту перевіряють знання змісту вивчених текстів, уміння їх аналізувати, виявляти особливості змісту і форми, порівнювати певний літературний твір із творами інших письменників вивченого періоду.
Завдання 33 вимагає написання розгорнутої відповіді на запропоноване питання. Учні мають надати вичерпну відповідь, сформулювати і прокоментувати проблему, порушену в художньому творі, пояснити позицію автора, указати, чи погоджуються вони з такою позицією, й аргументувати свою думку. Обсяг відповіді ― від 100 до 200 слів.
Джерело: Міністерство освіти і науки України
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.