У шкільному музеї, окрім екскурсій, виховних заходів, зустрічей, пошукової діяльності, проводяться навчальні заняття. Загальновідомо, що основною і найбільш поширеною формою навчання є урок. Учителі та учні, готуючись до кожного уроку, прагнуть зробити його цікавим, результативним, творчим, незабутнім.
Нещодавно учні 5-А класу (класний керівник А.Р.Серкіс ) та 5-Б класу (класний керівник А.П. Пуківський) мали можливість бути учасниками музейних уроків історії, які підготувала і провела вчитель історії Євгенія Дмитрівна Лопадчак . Вивчаючи тему «Коли речі починають говорити. Що таке музеї?», учитель цікаво розповіла про специфіку роботи музею, збір, реєстрацію та зберігання експонатів. Учні оглянули етнографічну частину музею: предмети побуту, вишивки, знаряддя праці.
Працюючи над темою «Початок Відродження. Велети Золочівщини», учням було продемонстровано фрагменти літературних розділів музею, зокрема про діяльність «Руської трійці». Зацікавили школярів фотоматеріали, що наочно «розповідали» життєвий і творчий шлях Маркіяна Шашкевича та його побратимів.
П’ятикласники були задоволені, адже стали учасниками уроку, на якому до історії можна доторкнутись руками. Музейні уроки допомагають учням зазирнути у минуле, сприяють розвиткові творчого мислення, уяви та розширенню кругозору.
Керівник шкільного музею «Шашкевич і Золочівщина» Людмила Поцілуйко
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.