SEO-просування інтернет-магазину – ТОП-5 правил

Почати SEO-просування інтернет-магазину варто з 5 простих правил. Змінювати належить насамперед внутрішню частину інтернет-магазину. Тому процес називається внутрішнім SEO. Навчитися просувати як інтернет-магазини, так будь-які інші сайти можна на курсах сео у Львові https://lviv.imt.academy/seo-course.

 

5 правил SEO для інтернет-магазину

  1. Загляньте в robots.txt. Даний файл визначає, що дозволяється індексувати. Він знаходиться в кореневому каталозі інтернет-магазину. Якщо його там немає, створіть файл. Усередині повинні бути рядки з “Allow” і “Disallow”. Це 2 команди, що дозволяють або забороняють індексацію зазначених після команди сторінок. Заборонити потрібно службові сторінки (адмінпанель), дозволити – товари, категорії і головну
  2. Використовуйте мікророзмітки. Не зайвими на сторінці Яндекса будуть ціна, виробник, рейтинг. Мікророзмітки збільшує CTR, трафік з пошуку.
  3. Оптимізуйте description. Метатег description дає пошуковику зрозуміти, про що сторінка. Для користувачів він грає теж чималу роль – нерідко description відображається під посиланням на сайт в пошуковій системі. Description повинен бути коротким, максимум 156 символів, і містити ключ.
  4. Підключіть Google Analytics до сайту. Вставка лічильника на сайт інтернет-магазину відіграє чималу роль. Гугл буде інформувати вас як про проблеми, так і про успіх – через аналітику гугла можна дізнатися, по яких запитах приходять з пошукача потенційні і реальні клієнти.
  5. Додайте відгуки до товарів.Доведено: підвищують купівельну спроможність відгуки. Той, хто думає про товар, вирішує питання про покупку відразу після прочитання відгуків.

Для інтернет-магазину допустимі короткі описи в 500 символів. Категорії краще робити довшими (стандартно 2000 символів і, звичайно, з ключовими словами). Щільність ключових слів очікується в 2-3%, академічна тошнота – до 9. Текст розширювати виключно за рахунок нових фактів, а не води.

Корисно зробити на сайті пару блоків “Популярні товари” та “Разом з цим часто купують”. Така перелінковка збільшить продажі. А відвідуваність збільшиться за рахунок створення групи інтернет-магазину в соцмережі і її просування.

Пам’ятайте, что всі заголовки сторінок повінні буті різнімі. URL – коротким и SEO-оптімізованім (з ключовими словами). Добре, если домен сайту містіть ключ – назва товару.

SEO-просування інтернет-магазину йде поступово. Має пройти час після внутрішньої оптимізації для того, щоб пошуковики адаптувалися і переглянули свої погляди на інтернет-магазин. Зміняться позиції, разом із зовнішнім просуванням і соціальної розкручуванням інтернет-магазину вони стануть ще ближчими до ТОП-3. Успіх в SEO-просуванні інтернет-магазину чекає кожного, хто виконає всі вимоги пошукових систем.