Робота кафедри музичного мистецтва

Робота кафедри музичного мистецтва

Іде життя – незвідане чи звичне, –
Ніхто його не втримає в руках,
Лише душа живе у пісні вічно,
А пісня до душі знаходить шлях.

А.Орел
muz1
Започаткували кафедру музичного мистецтва в школі Романюк Р.П., Іваницький В.Г. Згодом кафедру поповнили нові учителі – це Васлюк Л.В., Кухта М.В., Семчишин Г.Л., Гнатів С.В.
У даний час кафедру очолює вчитель вищої категорії, голова районного методичного об’єднання вчителів музики Кухта М.В. Також на кафедрі працюють учитель вищої категорії Семчишин Г.Л. та вчитель Гнатів С.В.
muz6
Учителі кафедри мають глибоку теоретичну, методичну та фахову підготовку. Працюють творчо, використовуючи різноманітні методи і прийоми навчання, які забезпечують глибоке і свідоме засвоєння учнями програмного матеріалу. Сьогодення вимагає вирішення глобальних проблем: чого навчати і як навчати? І тільки мова мистецтва володіє такою силою, яка здатна розкрити світ дитини.
Оскільки школа носить ім’я Маркіяна Шашкевича, вчителі та учні є щорічними учасниками шкільних урочистостей М.Шашкевича та Міжнародного форуму шкіл, які носять ім’я поета на Підлисецькій горі. Учительський та учнівський ансамблі творчо співпрацюють з україномовною гімназією м. Перемишля.
Репертуар, який використовується, різноманітний: від фольклорних композицій під акомпанемент скрипки та бандури до сучасних естрадних пісень.
Учні школи є щорічними учасниками конкурсу патріотичної пісні «Сурми звитяги» , де неодноразово займали призові місця .
Стало традицією презентувати творчість обдарованих учнів на звітних концертах школи, щорічних конкурсах вертепів. Виступи учнів на шкільних та районних святах, присвячених Дню Вчителя, Дню Матері, Шевченкових світлиць, а також традиційних вечорів школи.
Своєю працею вчителі є прикладом для наслідування учнями. Вчительський ансамбль у складі Серкіс А.Р (вч. математики), Маньовської Г.В. (вч. фізики), Горбань І.І.(вч. укр..мови), Кухти М.В. та Семчишин Г.Л є активними учасниками Золочівської народної акапели бандуристок «Червона калина», а також переможцями обласного фестивалю-конкурсу. «Співоча освітянська родина» (І місце 2007 р).
Мистецтво вважають найсприятливішим засобом прилучення дитини до культури і духовних цінностей. Саме тому викладання мистецтва в загальноосвітній школі стає головним чинником формування в школярів особистісної культури як невід’ємної частини духовності.

Be the first to comment

Leave a Reply