8-й академічний рейтинг вищих навчальних закладів України “Топ- 200 Україна” відбувся 30 травня Центр міжнародних проектів “Євроосвіта” у партнерстві з міжнародною групою експертів.
У даному рейтингу поліпшили свої позиції львівські виші, зокрема Національний університет “Львівська політехніка” посіла 6 місце, а Львівський національний університет ім. Франка, перемістився з 14 на 9 позицію.
Лідерами ТОП-200 протягом всіх 8 років впевнено залишаються Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут ” та Київський національний університет ім. Шевченка.
У першій десятці університетів зберегли свої місця Харківський національний університет ім. Каразіна (3 місце), Національний університет “Києво-Могилянська академія” (4 місце), Національний гірничий університет (7 місце), Дніпропетровський національний університет (10 місце), “Харківський політехнічний інститут” (5 місце).
Двадцять кращих університетів рейтингу “ТОП- 200 Україна”
Місце |
Назва навчального закладу |
Оцінка якості науково-педагогічного потенціалу |
Оцінка якості навчання |
Оцінка міжнародного визнання |
Оцінка інтегрального показника діяльності вишу |
1/2 |
Київський національний університет ім. Шевченка |
37,45231777 |
20,69706366 |
22,81048003 |
80,95986145 |
1/2 |
НТУУ “Київський політехнічний інститут” |
33,5367507 |
23,26864393 |
24,09753326 |
80,90292789 |
3 |
Харківський національний університет ім. Каразіна |
19,25757518 |
14,65153331 |
15,56624861 |
49,47535709 |
4 |
Національний університет “Києво-Могилянська академія” |
12,97740973 |
17,50709714 |
15,21201494 |
45,69652181 |
5 |
Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” |
17,87055196 |
9,290212466 |
18,50427341 |
45,66503784 |
6 |
Національний університет “Львівська політехніка” |
8,737898101 |
14,93815041 |
21,57527591 |
45,25132442 |
7 |
Національний гірничий університет |
19,00026838 |
9,757778805 |
15,24768658 |
44,00573377 |
8 |
Національний медичний університет ім. Богомольця |
26,78851457 |
7,262255598 |
9,064761846 |
43,11553201 |
9 |
Львівський національний університет ім. Франка |
7,186156701 |
15,97834292 |
19,23731556 |
42,40181518 |
10 |
Дніпропетровський національний університет |
13,19495256 |
11,37018067 |
17,76005996 |
42,3251932 |
11 |
Національна металургійна академія України |
14,06436531 |
7,763838039 |
19,80366537 |
41,63186872 |
12 |
Національний університет біоресурсів і природокористування |
15,81364725 |
14,46403024 |
11,19010877 |
41,46778626 |
13 |
Київський національний економічний університет ім. Гетьмана |
8,595762736 |
17,92240176 |
13,84414547 |
40,36230996 |
14 |
Харківський національний університет радіоелектроніки |
12,86519056 |
7,213911411 |
19,92235753 |
40,00145949 |
15 |
Національний авіаційний університет |
10,5618336 |
12,83391305 |
16,27917669 |
39,67492334 |
16 |
Донецький національний технічний університет |
9,065461844 |
10,37493685 |
19,6043762 |
39,0447749 |
17 |
Національний аерокосмічний університет ім. Жуковського |
7,959905467 |
7,499903719 |
23,24017728 |
38,69998647 |
18 |
Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого |
14,36959943 |
9,722850639 |
13,14655738 |
37,23900745 |
19 |
Одеський національний університет ім. Мечникова |
6,957531693 |
7,603461315 |
22,18511289 |
36,7461059 |
20 |
Донецький національний університет |
7,056879082 |
10,84511634 |
17,7374658 |
35,63946121 |
З повним рейтингом ви можете ознайомитися за наступним посиланням.
Методика рейтингу побудована відповідно до міжнародних принципів ранжирування університетів і передбачає проведення порівняльного аналізу досягнень університетів різних типів на основі ряду універсальних критеріїв.
У використовуваній методиці діяльність вищих навчальних закладів оцінюється за допомогою агрегованого показника (інтегрального індексу), який формується на підставі індикаторів прямого вимірювання (80 %), експертної оцінки якості підготовки випускників ВНЗ представниками роботодавців та академічного співтовариства (15 %), а також з використанням міжнародних наукометричних і веб-метричних даних (5 %). Інтегральний індекс представлений трьома складовими: якість науково-педагогічного потенціалу, якість навчання, міжнародне визнання.
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.