організації та проведення
Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер – 2011”
Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер ”
проводиться в Україні під егідою Міжнародного оргкомітету конкурсу (“International Bebras Committee”). Згідно рішення Міжнародного оргкомітету конкурсу від 14.05.11, Львівський фізико-математичний ліцей затверджено Національним організатором конкурсу «Бобер-2011» в Україні .
Метою конкурсу є підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою, активізація творчої діяльності вчителів, надання статистичних даних результатів конкурсу для вдосконалення навчальних програм та підручників.
1. Оргкомітет конкурсу
Організацію і проведення в Україні Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер» забезпечує організаційний комітет, зареєстрований Міжнародною Спільнотою «Бобер» у 2008 році.
Адреса оргкомітету:
Спеціалізована школа-інтернат „Львівський фізико-математичний ліцей
при ЛНУ імені Івана Франка з поглибленим вивченням природничо-математичних наук” (директор – Мар’ян Добосевич),
вул. Караджича, 29, м. Львів, 79054;
тел. – факс.: (032) 2401700,
e-mail: [email protected]
офіційний веб-сайт: http://bober.net.ua
До повноважень оргкомітету належить:
• вирішення питань щодо проведення конкурсу, обробки файлів відповідей учасників, відзначення переможців, оприлюднення результатів;
• інформування Міжнародної Спільноти «Бобер» та освітян України про результати конкурсу;
• формування пакету пропозицій до Міжнародної Спільноти «Бобер» для проведення конкурсу в наступному році;
• делегування частини своїх повноважень регіональним координаційним центрам при підписанні відповідної двосторонньої угоди;
• надання статистичних даних результатів конкурсу для вдосконалення змісту навчальних програм та підручників, підготовки навчально-методичних посібників.
Програмне забезпечення і інформаційне обслуговування офіційного веб-сайту здійснюється разом з софтверною компанією «EleksSoftWare» (м. Львів).
2. Участь у конкурсі
У конкурсі можуть брати участь усі бажаючі учні 4– 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності.
Конкурс у загальноосвітніх навчальних закладах проводять координатори конкурсу або вчителі цієї школи. Для участі в конкурсі учень повинен зареєструватися у координатора конкурсу у своєму загальноосвітньому навчальному закладі або в регіонального координатора в іншій установі освіти, де буде проводитися конкурс. Координатор заповнює заявку на участь у конкурсі та надсилає її на адресу оргкомітету разом з копією переказу благочинної пожертви не пізніше 24 жовтня 2011 року.
Конкурс проводиться в чотирьох вікових групах: БОБРЕНЯТКО – для учнів 4-5 класів, БОБРЕНЯ – для учнів 6 –7 класів; БОБРИК – для учнів 8 – 9 класів; БОБЕР – для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл/
Конкурс проводиться на засадах самофінансування. Рекомендована благочинна пожертва складає 12 гривень за кожного учасника. З них до двох гривень може залишатись для організації та проведення конкурсу в навчальному закладі. На рахунок центрального оргкомітету переводиться по 10 гривень за учасника конкурсу. Ці кошти повністю використовуються для покриття витрат на організацію та проведення конкурсу в районах, областях, нагородження учасників конкурсу, проведення всеукраїнських заходів та участь у міжнародних заходах по організації конкурсу.
3. Порядок проведення конкурсу
Конкурс проводиться 6 листопада 2011 року одночасно в усіх регіонах України за відповідними завданнями для кожної вікової групи. Дата проведення узгоджується з Міжнародною спільнотою « Бобер».
Місцеві осередки проведення конкурсу отримують закодовані пакети завдань за три дні до його початку і встановлюють їх на учнівських комп’ютерах. Паролі відкриття пакетів повідомляються місцевим координаторам за день до проведення конкурсу. Перед початком конкурсу координатором проводиться детальний інструктаж учасників щодо правил проведення конкурсу та здачі файлів відповідей. Усі вчителі, які проводять конкурс у даному навчальному закладі, зобов’язані дотримуватись даних правил. У разі недотримання правил, роботи учнів даного навчального закладу можуть бути вилучені з перевірки. Головна вимога до координаторів та учасників конкурсу – самостійна та чесна робота над завданнями.
Кожен учасник конкурсу отримує пароль до відкриття пакету завдань в день конкурсу, файл відповідей утворюється автоматично в процесі розв’язування завдань, учасник зразу після закінчення конкурсу здає його своєму координаторові. Конкурс триває:
для учнів 4-5 класів – 60 хвилин;
для учнів 6-7 класів – 70 хвилин;
для учнів 8-9 класів – 80 хвилин;
для учнів 10-11 класів – 90 хвилин.
Час на відкриття пакету, введення паролю та заповнення анкети не враховується..
При великій кількості учасників конкурсу в одній школі учні можуть виконувати завдання на домашніх комп’ютерах. Шкільний координатор визначає час і порядок здачі файлів відповідей для кожного такого учасника. Програма автоматично фіксує час початку і час завершення роботи над завданнями. При порушенні часових термінів проведення конкурсу результат може бути анульованим.
Після закінчення роботи над завданнями, координатор збирає файли відповідей всіх учасників, формує шкільний пакет разом з повним списком учасників та координаторів. Електронний пакет з темою “Результати конкурсу Бобер ”висилається на адресу регіонального координатора в день проведення конкурсу.
Кожен учасник та координатор конкурсу може вислати свої зауваження щодо проведення конкурсу. Усі претензії щодо надісланих результатів оргкомітетом приймаються до 1 лютого. Файли відповідей учасників конкурсу зберігаються оргкомітетом до 1 червня . З будь-яких питань щодо проведення конкурсу можна звертатися на адресу організаційного комітету з проведення конкурсу в Україні.
4. Зміст і структура завдань
Завдання для учасників конкурсу запропоновані та затверджені щорічним форумом Міжнародної спільноти “Бобер”. Учасникам пропонуються завдання двох типів:
1. Текстові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.
2. Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.
5. Критерії оцінювання результатів
Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана учасником. Кожен учасник має початкову суму 30 балів.
Для учнів 4 – 5 класів пропонується 21 завдання ( 7 – по 3 бали, 7 – по 4 бали, 7 – по 5 балів).
Для учнів 6 – 7 класів пропонується 24 завдання ( 8 – по 3 бали, 8 – по 4 бали, 8 – по 5 балів).
Для учнів 8 – 9 класів пропонується 27 завдань ( 9 – по 3 бали, 9 – по 4 бали, 9 – по 5 балів).
Для учнів 10 –11 класів пропонується 30 завдань ( 10 – по 3 бали, 10 – по 4 бали, 10 – по 5 балів).
За неправильну відповідь у тестовому завданні від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. За невірний розв’язок інтерактивного завдання бали не знімаються, неповний або неоптимальний розв’язок оцінюється меншою кількістю балів.
Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник:
для учнів 4-5 класу – 114 балів;
для учнів 6-7 класу – 126 балів;
для учнів 8-9 класу – 138 балів;
для учнів 10-11 класу – 150 балів.
6. Підведення підсумків конкурсу
Результати конкурсу, отримані шляхом обробки файлів відповідей учасників, оприлюднюються не пізніше, ніж через вісім тижнів після його проведення. Результати розсилаються в усі осередки проведення конкурсу.
Оргкомітет на основі інформації, отриманої при перевірці бази даних , робить статистичний аналіз результатів, опрацьовує всі зауваження щодо проведення конкурсу та його завдань. Аналітичний звіт про результати проведення конкурсу надсилається до управлінь освіти і науки обласних (міських) державних адміністрацій, інститутів післядипломної педагогічної освіти.
7. Відзначення учасників конкурсу
Відзначення учасників конкурсу здійснюється за рахунок отриманих благодійних внесків та залучених спонсорських коштів на місцях.
Кожному учасникові вручається спеціальний сертифікат учасника Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер”, який при необхідності може бути завірений дирекцією навчального закладу, що проводив конкурс. Крім того, кожен учасник конкурсу отримує компакт-диск з матеріалами по тематиці конкурсу.
Підсумки конкурсу проводяться по кожному класу окремо у наступному порядку:
1/6 від всіх учасників конкурсу даного класу по Україні, які отримали найвищі результати, відзначаються сертифікатом «Відмінний результат».
1/3 учасників відзначаються сертифікатом «Добрий результат», ? учасників – сертифікатом «Учасник конкурсу».
Визначення абсолютних переможців конкурсу може проводитись лише в межах одного навчального закладу.
8. Координаційні центри та регіональні координатори.
Для забезпечення проведення конкурсу на місцях створено регіональні координаційні центри та визначено регіональних координаторів:
№ | Регіон | ПІБ | Електронна пошта | Місце роботи |
1 | АР Крим | Коблева Світлана Юріївна | [email protected] | |
2 | Волинська область | Калугіна Ірина Миколаївна | [email protected] | |
3 | Дніпропетровська область | Мірошниченко Андрій Анатолійович | [email protected] | методист ІППО |
4 | Донецька область | Лук’янчикова Олена Олександрівна | [email protected] | НВК 114 |
5 | Житомирська область | Жуковський Сергій Станіславович | [email protected] | Житомирський університет |
6 | Запорізька область | Васильченко Світлана Володимирівна | [email protected] | методист ІППО |
7 | Івано- Франківська область | Микицей Сергій Михайлович | [email protected] | вчитель інформатики ЗОШ №25 |
8 | Київ | Войцеховський Микола Олексійович | [email protected] | методист КОІППО |
9 | Київська область | Федорчук Валерій Анатолійович | [email protected] | завідуючий навчально-методичним кабінетом інформатики Київського обласного інституту ПОПК |
10 | Кіровоградська область | Чала Марина Станіславівна | [email protected] | завідуюча навчально-методичним кабінетом інформатики ОІППО |
11 | Луганська область | Бордун Віталій Миколайович | [email protected] | методист з інформатики Луганського методичного центру |
12 | Миколаївська область | Захар Ольга Германівна | [email protected] | Миколаївський ОІППО, завідуючий центром дистанційної освіти |
13 | Одеська область | Мітельман Ігор Михайлович | [email protected] | заступник директора Рішельєвського ліцею |
14 | Полтавська область | Шостя Світлана Петрівна | [email protected] | ПОІППО |
15 | Рівненська область | Буняк Володимир Олександрович | [email protected] | зав. кабінету інформатики РОІППО |
16 | Севастополь | Лапшина Ольга Вікторівна | [email protected] | ЗОШ №3 |
17 | Сумська область | Павленко Ірина Миколаївна | [email protected] | викладач ОІППО |
18 | Тернопільська область | Кривокульський Любомир Євстахович | [email protected] | завідувач лабораторією інформатики ОІППО |
19 | Харківська область | Старченко Людмила Миколаївна | [email protected] | методист ІППО |
20 | Херсонська область | Сисоєнко Наталя Анатоліївна | [email protected] | завідувач науково-методичної лабораторії інформатики Південноукраїнського регіонального інституту |
21 | Хмельницька область | Дрижал Олександр Михайлович | [email protected] | ст. викладач ОІППО |
22 | Черкаська область | Шемшур Вадим Михайлович | [email protected] | методист інформатики Черкаського ОІПОПП |
23 | Чернівецька область | Спориніна Тетяна Тадеївна | [email protected] | вчитель інформатики Чернівецької гімназії №2 |
24 | Чернігівська область | Євтушенко Наталія Василівна | [email protected] | методист ІППО |
Львівське відділення Укрексімбанку
Р/р 260050004560, МФО 325718, код 22360064 (з поміткою “Благочинні пожертви”)
Отримувач — Благодійний фонд “Ліцей”
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.