Щоб навчитися краще спостерігати і отримувати більше знань про природні явища довкілля – слід більше експериментувати та не боятися проводити невеличкі досліди на уроках ЯДС. Ось чому, в рамках місяця: “Ідеї, винаходи й відкриття” учні 2-Г класу знаходили причинно-наслідкові зв’язки, розвивали логічне мислення, комунікативні здібності в процесі групової роботи при створенні хімічного ланцюжка “веселка в руках”.
В звичайних умовах, використовуючи побутові рідини, кольорові барвники, а також штативи з пробірками,що належать лабораторії хімічного кабінету нашої школи, без спеціальної підготовки, діти зуміли отримати яскраву і різнокольорову палітру небесного явища природи – веселки.
Дякуємо вчителю біології та хімії Яріш Мар’яні Петрівні за корисний досвід і емоційно проведений час. Нам все вдалося!
Попри звуки тривоги, що лише трішки затягнули, але не зуміли змінити чи перекреслити наших планів, діти отримали масу задоволення від такого неочікуваного результату!
Отож, спробуйте і ви створити власну хімічну лабораторію і переконаєтесь, що стати чарівниками дуже просто. Починаймо “хімічити” разом!.
Класний керівник 2-Г класу: Гринчишин О.Д.