Кафедра християнської етики
Предмет «Християнська етика» є один з наймолодших навчальних предметів у нашій школі, та він легко вписується у навчально-виховний процес.
Одного разу запитав юнак у мудреця:
«Чому ти так часто і довго любиш стояти на березі річки і дивитися на воду?»
Мудрець відповів:
«Скрізь куди тече вода, вона приносить з собою життя і роздає всім, хто його потребує. Це означає, що вона добра і щедра. Вміє вирівнювати нерівні території, по якій тече, – значить справедлива. Не боїться падати з водоспадів, бо відважна. Обминає скали , – отже терпляча. І хоч її часто забруднюють, вона обновлюється і стає чистою. Ось чому я так часто і довго дивлюся на воду: вона вчить мене жити.»
Саме такими: добрими і щедрими, справедливими, відважними, терплячими повинні бути, педагоги, з високою християнською мораллю. Адже ми – вчителі життя.
На кафедрі християнської етики працюють учителі з вищою освітою, які обізнані з педагогікою та психологією, володіють методикою свого предмета. Це Косенко С. З. , Гуляща Т .Р. Завжди стараються іти до дітей з відкритим серцем, з творчістю і відповідальністю та з любов’ю виконують свою роботу. Адже Святе Письмо вчить «…будьте тверді, непохитні, визначайтесь у ділі Господньому повсякчасно та знайте, що труд наш у Господі не марний». ( І Кор. 15:58 ).
На уроках християнської етики прищеплюється ціла низка добрих почуттів : співчуття, жалість, милосердя, любов. Для досягнення усього цього учителі на уроці застосовують різноманітні форми та методи навчання: читання Святого Письма, слухають духовну музику, розгадують кросворди, дискусії, інсценізації, а також використовують міжпредметні зв’язки.
Учителі заохочують дітей до співпраці, вони не марнують часу: діти роблять висновки ,висловлюють особисте розуміння певної проблеми ,аналізують певну ситуацію.
Учні і вчителі беруть активну участь у шкільних урочистостях. Готують виховні заходи ,які формують світогляд учня та духовність ,постійно оновлюють стенди «Божими стежками», «Діти Світла» .
Нехай гірчичне зерно кафедри християнської етики розростається у дерево із широкою християнською кроною ,а із зернятка яблука підростають яблуневі сади.
Одного разу запитав юнак у мудреця:
«Чому ти так часто і довго любиш стояти на березі річки і дивитися на воду?»
Мудрець відповів:
«Скрізь куди тече вода, вона приносить з собою життя і роздає всім, хто його потребує. Це означає, що вона добра і щедра. Вміє вирівнювати нерівні території, по якій тече, – значить справедлива. Не боїться падати з водоспадів, бо відважна. Обминає скали , – отже терпляча. І хоч її часто забруднюють, вона обновлюється і стає чистою. Ось чому я так часто і довго дивлюся на воду: вона вчить мене жити.»
Саме такими: добрими і щедрими, справедливими, відважними, терплячими повинні бути, педагоги, з високою християнською мораллю. Адже ми – вчителі життя.
На кафедрі християнської етики працюють учителі з вищою освітою, які обізнані з педагогікою та психологією, володіють методикою свого предмета. Це Косенко С. З. , Гуляща Т .Р. Завжди стараються іти до дітей з відкритим серцем, з творчістю і відповідальністю та з любов’ю виконують свою роботу. Адже Святе Письмо вчить «…будьте тверді, непохитні, визначайтесь у ділі Господньому повсякчасно та знайте, що труд наш у Господі не марний». ( І Кор. 15:58 ).
На уроках християнської етики прищеплюється ціла низка добрих почуттів : співчуття, жалість, милосердя, любов. Для досягнення усього цього учителі на уроці застосовують різноманітні форми та методи навчання: читання Святого Письма, слухають духовну музику, розгадують кросворди, дискусії, інсценізації, а також використовують міжпредметні зв’язки.
Учителі заохочують дітей до співпраці, вони не марнують часу: діти роблять висновки ,висловлюють особисте розуміння певної проблеми ,аналізують певну ситуацію.
Учні і вчителі беруть активну участь у шкільних урочистостях. Готують виховні заходи ,які формують світогляд учня та духовність ,постійно оновлюють стенди «Божими стежками», «Діти Світла» .
Нехай гірчичне зерно кафедри християнської етики розростається у дерево із широкою християнською кроною ,а із зернятка яблука підростають яблуневі сади.
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.