«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. 9 клас» (авт. Засєкіна Т. М., Коваль В. С., Сиротюк В. Д., Чернецький І. С. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).
Скачати
Реклама | {module Реклама в статті} |
Скачати |
Державна підсумкова атестація з фізики в 9 класі проводитьсяу письмовій або усній формі (за вибором учнів).
У письмовій формі атестація з фізики проводиться за завданнями з навчального посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. 9 клас» (авт. Засєкіна Т. М., Коваль В. С., Сиротюк В. Д., Чернецький І. С. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).
Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. На виконання письмової атестаційної роботи відводиться 90 хвилин.
Кожен варіант атестаційної роботи містить завдання з усіх розділів базового курсу фізики і складається з десяти завдань початкового рівня, трьох завдань середнього рівня, двох завдань достатнього рівня та двох завдань високого рівня.
Зміст завдань відповідає чинній програмі з фізики для 8–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням фізики. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
Під час виконання роботи учні не можуть користуватися додатковою літературою, оскільки всі необхідні для розв’язання дані наведено у тексті завдання. Для проведення обчислень учням дозволяється користуватися калькулятором.
В усній формі атестація з фізики проводиться за білетами (додаток 2). Кожний з 23 білетів складається з трьох завдань. Перше завдання перевіряє рівень сформованості теоретичних знань школярів, вміння ілюструвати виклад фактів та теорій відповідними прикладами перебігу фізичних явищ, їх прояву в природі або використання в технічних пристроях і повсякденному житті. Відповідаючи на друге запитання білета, учень має продемонструвати вміння планувати дослідження, використовувати вимірювальні прилади та обладнання, проводити експерименти, систематизувати та узагальнювати результати досліджень. Підбір обладнання для виконання експериментальних завдань здійснюється вчителем відповідно до матеріально-технічного забезпечення фізичного кабінету. Третє завдання – задача комбінованого типу, яка передбачає розгорнутий запис розв’язування. Задачі добирає вчитель з навчального посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. 9 клас» (авт. Засєкіна Т. М., Коваль В. С., Сиротюк В. Д., Чернецький І. С. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.