ДПА 2014. Збірник завдань для ДПА з екології. 11 клас

ДПА 2014. Збірник завдань для ДПА з екології. 11 клас«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з екології. 11 клас» (авт. Бойчук Ю. Д., Малікова С. О. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

 

 Скачати

Реклама  {module Реклама в статті}
Скачати

Державна підсумкова атестація з екології проводиться в письмовій формі за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з екології. 11 клас» (авт. Бойчук Ю. Д., Малікова С. О. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

Зміст атестаційних робіт відповідає чинним навчальним програмам з екології рівнів стандарту, академічного та профільного для загальноосвітніх навчальних закладів.

Посібник містить 15 варіантів атестаційних робіт, в яких завдання поділено на два окремі блоки: А та Б.

Кожний варіант блоку А складається з 26 завдань, розподілених на три групи, що відрізняються складністю та формою. Серед них представлені: завдання в тестовій формі (завдання з вибором однієї чи кількох правильних відповідей), завдання відкритої форми (робота зі статистичними даними, картами екологічного стану України). Кожен варіант для рівнів стандарту й академічного містить завдання з трьох змістових блоків:

екологія як наука про довкілля;

антропогенне навантаження на природні системи;

збалансоване природокористування.

Кожний варіант блоку Б представлено двома завданнями: розрахункова задача (№ 27) і задача-дилема (№ 28). Задачі-дилеми створені за зразком завдань, поданих у навчально-методичних матеріалах «Зелений пакет» (авт. Мендисов К., Мітєва Т.). Виконуючи задачу-дилему, учень повинен обрати один з варіантів запропонованих рішень поставленої проблеми відповідно до власної точки зору на цю проблему, надати розгорнуту аргументовану відповідь, яка повинна відображати знання всіх аспектів діяльності людини у зазначеному в завданні контексті.

Атестаційна робота для учнів, які вивчали навчальний предмет «Екологія» на академічному рівні й рівні стандарту, складається тільки із завдань блоку А. На виконання атестаційної роботи учням, які навчалися за програмами рівнів стандарту й академічного, відводиться 90 хвилин. 

Атестаційна робота для учнів, які навчалися за програмою профільного рівня, складається із завдань блоків А та Б. При цьому номер варіанту завдань блоку Б має збігатися із номером варіанту завдань блоку А. На виконання атестаційної роботи учням профільного рівня надається 120 хвилин.

Для проходження державної підсумкової атестації з екології кожен учень отримує індивідуальний варіант завдань та бланк відповідей зі штампом навчального закладу.

Під час проведення державної підсумкової атестації з екології учням заборонено користуватися будь-якими довідковими матеріалами, які не були надані вчителем. Під час виконання завдань атестаційної роботи з екології учень має право користуватись калькулятором, лінійкою, кольоровими олівцями, різними картами України, які розміщені в шкільних географічних атласах: «Атлас 8 клас. Фізична географія України» (ДНВП «Картографія», 2006-2011) та «Фізична географія України. Атлас для учнів 8 класу» (ЗАТ «Інститут передових технологій», 2008, 2009). 

Джерело: Міністерство освіти і науки України

Be the first to comment

Leave a Reply