Підготувала: Патрик О.Г.
Скачати
|
БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ
Створено з метою управління виховним процесом, налагодження зворотного зв’язку сім’я — школа. До роботи в ньому залучають найактивніших батьків, авторитетних людей з високою громадянською свідомістю, які виявляють інтерес до справ класу, школи. Їх обирають на батьківських зборах класу. На засіданні батьківського комітету обирають голову, відповідальних за окремі види роботи. Батьківський комітет працює у тісному контакті з класними керівниками.
Основні завдання батьківського комітету
Налагодити тісний зв’язок школи з батьками .
- Активізувати роботу батьківського комітету школи.
- Допомагати батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома
- Впровадження форм роботи з сім’єю , що сприяє гуманізації взаємовідносин „педагоги – батьки”.
Батьки і вчителі повинні стати партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.
ФУНКЦІЯ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКАМИ З БАТЬКАМИ
Перша функція
– ознайомлення батьків із змістом і методикою навчально-виховного процесу , що організовує школа , обумовлена необхідністю вироблення однакових вимог, загальних принципів, визначення мети і завдань виховання, добору його змісту й організаційних форм у сімейному вихованні у навчально-виховному процесі школи.
Друга функція
– психолого-педагогічна освіта батьків .
Третя функція
– залучення батьків до спільної з дітьми діяльності :
- Участь у всіх формах позаурочної діяльності ( походи ,екскурсії, вечори, змагання, благоустрій школи) .
- Участь батьків у підготовці загально шкільних традиційних форм роботи
( вечори-зустрічі випускників, свята Останнього дзвоника ,
спортивних змагань „Тато, мама , я – спортивна сім’я”, свято квітів, виставок, тощо )
- Участь у профорієнтаційній роботі школи : екскурсії на виробництво, зустрічі з цікавими людьми ).
- Участь у роботі ради школи , ради профілактики правопорушень.
- Надання матеріальної допомоги в класах школи.
Четверта функція
– надання психолого-педагогічної допомоги в розв’язанні складних сімейних проблем : підлітковий вік , профілактика формування шкідливих звичок , профілактика правопорушень;
П’ята функція
– взаємодія батьків : із громадськими організаціями , батьківськими комітетами школи і класу , шкільними радами.
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ
• Залучайте батьків до шкільного життя, запрошуйте їх до співпраці, на уроки, влаштовуйте з ними зустрічі.
• Дякуйте батькам за все, навіть за найменші дрібниці.
Дякуйте багато разів за одне й те саме, бажано прилюдно.
• Ніколи не докоряйте батькам, які не відвідують батьківських зборів — це не сприятиме їхньому бажанню зустрічатися з вами частіше. Завжди щиро (без тіні сарказму) радійте їх появі в класі.
• Називайте батьків по іменах та по батькові, не вживайте поширених фраз «мама Петра Іванчука». Інакше в батьків складеться враження, що вони вам цікаві лише в такому статусі.
• На батьківських зборах наголошуйте на проблемі, а не на конкретній дитині. Водночас хваліть учнів персонально й обов’язково всіх. Знайдіть кілька теплих слів для кожної дитини.
• Аналізуйте досягнення дитини з часу останньої зустрічі з батьками. Окреслюйте проблеми та визначайте потрібну допомогу з боку батьків для її вирішення. Коли батькам пропонують посильну і конкретну модель докладання своїх зусиль, то віддача від них підвищується. Вони частіше звертаються по пораду до вчителя, а той, у свою чергу, має чудову можливість стежити за розвитком дитини в сім’ї.
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.