БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ

Підготувала: Патрик О.Г.

 

Скачати

Скачати

 

БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ

Створено з метою  управління виховним процесом, налагодження зворотного зв’язку сім’я — школа. До роботи в ньому залучають найактивніших батьків, авторитетних людей з високою громадянською свідомістю, які виявляють інтерес до справ класу, школи. Їх обирають на батьківських зборах класу. На засіданні батьківського комітету обирають голову, відповідальних за окремі види роботи. Батьківський комітет працює у тісному контакті з класними керівниками.
Основні  завдання батьківського  комітету
Налагодити тісний зв’язок школи з батьками .

  • Активізувати роботу батьківського комітету школи.
  • Допомагати батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома
  • Впровадження форм роботи з сім’єю , що сприяє  гуманізації  взаємовідносин  „педагоги – батьки”.

Батьки і вчителі повинні стати партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.
ФУНКЦІЯ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКАМИ З БАТЬКАМИ
Перша  функція
– ознайомлення  батьків із змістом і методикою навчально-виховного процесу , що організовує  школа , обумовлена  необхідністю вироблення  однакових  вимог, загальних принципів, визначення  мети і завдань  виховання, добору його змісту й організаційних форм у сімейному  вихованні  у навчально-виховному процесі школи.

Друга  функція
–  психолого-педагогічна  освіта батьків .
Третя функція
– залучення батьків до спільної з дітьми діяльності :

  • Участь у всіх формах позаурочної  діяльності ( походи ,екскурсії, вечори, змагання, благоустрій  школи) .
  • Участь батьків у підготовці загально шкільних традиційних форм роботи

( вечори-зустрічі випускників, свята Останнього дзвоника ,
спортивних змагань „Тато, мама , я – спортивна  сім’я”, свято квітів, виставок, тощо )

  • Участь у профорієнтаційній  роботі  школи : екскурсії на виробництво, зустрічі з цікавими людьми ).
  • Участь у роботі ради школи , ради профілактики правопорушень.
  • Надання матеріальної допомоги в класах школи.

Четверта функція
– надання психолого-педагогічної допомоги в розв’язанні складних сімейних проблем : підлітковий вік , профілактика формування шкідливих звичок , профілактика правопорушень;
П’ята функція
– взаємодія батьків : із громадськими організаціями , батьківськими комітетами школи і класу , шкільними радами.
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ

•       Залучайте батьків до шкільного життя, запрошуйте їх до співпраці, на уроки, влаштовуйте з ними зустрічі.
•       Дякуйте батькам за все, навіть за найменші дрібниці.
Дякуйте багато разів за одне й те саме, бажано прилюдно.
•       Ніколи не докоряйте батькам, які не відвідують батьківських зборів — це не сприятиме їхньому бажанню зустрічатися з вами частіше. Завжди щиро (без тіні сарказму) радійте їх появі в класі.
•       Називайте батьків по іменах та по батькові, не вживайте поширених фраз «мама Петра Іванчука». Інакше в батьків складеться враження, що вони вам цікаві лише в такому статусі.
•       На батьківських зборах наголошуйте на проблемі, а не на конкретній дитині. Водночас хваліть учнів персонально й обов’язково всіх. Знайдіть кілька теплих слів для кожної дитини.
•       Аналізуйте досягнення дитини з часу останньої зустрічі з батьками.  Окреслюйте проблеми та визначайте потрібну допомогу з боку батьків для її вирішення. Коли батькам пропонують посильну і конкретну модель докладання своїх зусиль, то віддача від них підвищується. Вони частіше звертаються по пораду до вчителя, а той, у свою чергу, має чудову можливість стежити за розвитком дитини в сім’ї.

Be the first to comment

Leave a Reply