Ви їдете в довгоочікувану подорож? Тод і, щоб успішно вирішувати всі питання і проблеми в країні вашого перебування, вам знадобиться знання англійської. І ми вам в цьому допоможемо!
Англійська – це мова міжнародного спілкування, яка широко використовується у всьому світі. Звичайно, найкраще заздалегідь подбати про це і піти на курси англійської мови. Але якщо ви вже не встигаєте це зробити, то постарайтеся хоча б вивчити основні фрази, які вам напевно знадобляться.
Заселення в готель (Check In)
Уявімо, що ви приїхали в готель і тепер вам потрібно заселитися. Цей процес по-англійськи називається check in (заселення). Трохи забігаючи наперед, скажемо, що процес виселення називається check out (виселення).
При заселенні вам знадобляться наступні фрази:
I’d like to check in. — Я хотів би заселитися.
I have a reservation in the name of Karpenko. – У мене заброньовано номер на прізвище Карпенко.
Все в порядку, вашу бронь знайшли. Тепер можна висловити побажання щодо номера, наприклад:
I’d like a room with sea view / mountain view. – Я хотів би номер з видом на море / гори.
Звичайно, не факт, що ваше побажання виконають, особливо, якщо ви не платили за це при бронюванні. Але буває всяке. Іноді, при неповній завантаженості готелю, вам можуть дати відмінний номер з видом на море! Так що у будь-якому випадку попросити варто.
Можна також уточнити, що входить у вартість номера. Це буде звучати так:
What’s included in this cost? – Що входить в цю вартість?
Часто у вартість номера входить також сніданок (breakfast). Значить, потрібно поцікавитися, коли він подається, щоб не проспати. Зробимо це так:
What time is the breakfast served? – О котрій годині подається сніданок?
Припустимо, вам відповіли:
The breakfast is served from 8 a.m. till 10 a.m. – Сніданок подають з 8 до 11 ранку.
Зі сніданком все зрозуміло, тепер з’ясуємо, чи є в номері вай-фай. Отже, спитайте:
Is there wi-fi in the room? – Чи є в номері вай-фай?
No, wi-fi is only available in lobby. – Ні, вай-фай тільки в вестибюлі (лобі).
Ну що ж, у вестибюлі – це теж добре. Значить, потрібно дізнатися пароль від вай-фая:
What is the password? – Який пароль?
Ну, начебто все з’ясували, можна вирушати в номер. Але тут виявляється, що:
Your room is on the 7th floor. – Ваш номер на 7-му поверсі.
Ого! Тут не обійтися без ліфта. До речі, де він?
Where is the elevator? – Де знаходиться ліфт?
Вам показали, де ліфт, і ви благополучно заселилися в свій номер.
Під час перебування в готелі, вам можуть періодично ставити питання:
What’s your room number? – З якого ви номера?
Зазвичай це питання задають там, де потрібно виставити рахунок на ваш номер (наприклад, в барі). Або в разі, якщо ви просите про якусь послугу: наприклад, розбудити вас в певний час. Тому обов’язково запам’ятайте цей номер.
Виселення з готелю (Check Out)
Але ось ваша відпустка добігає кінця, і прийшла пора їхати. Отже, вам потрібно виселитися з готелю. Ви йдете на ресепшн та й кажете:
I’d like to check out. — Я хотів би виселитися.
Адміністратор виставляє вам рахунок і питає:
How would you like to pay? – Як ви будете платити?
Ви можете відповісти:
By cash / By credit card. – Готівкою / Банківської карткою.
І якщо вам дають решту, то ви почуєте:
Here is your change. – Ось ваша решта.
Зазвичай виселення з готелю відбувається до 12:00. І якщо ваш літак ввечері, то у вас є ще сила-силенна часу. Ви можете провести його на пляжі або відправитися на екскурсію. Але тільки потрібно вирішити, де залишити речі. Для цього запитайте адміністратора:
Can we leave our bags somewhere? – Можна, ми залишимо десь наші речі?
Зазвичай адміністратор дозволяє залишити речі або на ресепшен, або в спеціальному приміщенні.
Сподіваємося, що наші поради та корисні фрази англійською допоможуть вам під час подорожі. Якщо ж вам здасться, що цього мало, можна піти вчитися – наприклад, на курси англійської мови у Львові.
Удачі в вивченні англійської! Good luck!