Львів є один із центрів розвитку ІТ галузі не лише України а і Європи. На даний час у Львові налічується більше 500 компаній в яких працює майже 30 тис. спеціалістів.
Проте кожного випускника університету або ІТ-курсів виникає питання пошуку першого місця роботи. Як переконати роботодавця прийняти вас, якщо за плечима немає досвіду? У даній статті ми описали орієнтовний план дій для початківця айтішника.
До слова, переглянути актуальні вакансії, можна за цим посиланням: https://lviv.grc.ua/Informacionnye-tehnologii-Internet-Telekom/Kompjuternaja-bezopasnost.
Пошук роботи
Стандартний «квест» з прийому на роботу в ІТ-компанію виглядає приблизно так: отримав диплом вузу або сертифікат курсів – склав резюме – розмістив його на різних сайтах – пройшов співбесіду – приступив до роботи. Але в кожному пункті можуть бути свої нюанси, які залежать від спеціалізації, компанії і «випадку».
Як скласти резюме новачкові в сфері ІТ?
Стартова точка в пошуку будь-якої роботи – створення привабливого і змістовного резюме, щоб заочно переконати менеджерів в тому, що вас потрібно запросити на співбесіду. У своєму резюме головне переконливо і максимально повно описати свої навички. Також при складанні своєї «візитки» важливо не переборщити з обсягом (не більше двох сторінок А4), уникати будь-яких помилок і зберігати документ в форматі pdf.
У вміст документа включіть такі дані:
- ПІБ і посада, на яку ви претендуєте;
- контакти (номер телефону, e-mail, telegram, skype, LinkedIn);
- вказати професійні (hard-skills) і загальні навички (soft-skills);
- прикріпити портфоліо (можна додати навчальні роботи);
- відзначити досвід роботи (зазвичай два останніх місця);
- повідомити інформацію про освіту (основну і додаткову);
- можна розповісти про захоплення та хобі, які характеризують вас як особистість;
- виграшно виглядатиме пояснення причини відгуку на вакансію (бажано при відправці в різні компанії її міняти).
Другий крок: розміщувати резюме на сайтах і розсилати його в ІТ-компанії
Наступним кроком слід задуматися над тим, на яких ресурсах варто розмістити резюме. Зазвичай це дошки оголошень, професійні соціальні мережі або telegram-канали. Якщо ви хочете працювати на фрілансі, то для активного пошуку замовників підійдуть біржі послуг.
Також потрібно звернути увагу, як виглядають ваші акаунти в соціальних мережах. Ймовірно, майбутній роботодавець перегляне Instagram, Facebook і Twitter. Ця інформація може використовуватися для того, щоб було простіше встановити контакт з кандидатом.
Паралельно з пасивним пошуком приступайте і до активного. Корисно буде переглянути сайти ІТ-компаній. Ваша мета – розділ «Вакансії». Якщо там є цікаві для вас пропозиції, варто відправити резюме.