Підготувала: Сидорович Л.М.
Скачати
|
Тема: Подорож у минуле.
Мета: розвиток навичок усного мовлення; розширення і узагальнення
вивченого матеріалу; використання знань з історії; закріплення
навичок вживання Past Simple у різних типах речень; тренування
у вживанні структури used to do.
Обладнання: ноутбук, проектор, екран, магнітофон, диск, роздатковий
дидактичний матеріал, костюми героїв різних епох.
Хід уроку.
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Speaking 1. Мовна зарядка.
Привітати учнів, повідомити про гостей, що завітали
у нашу школу.
Т: Dear pupils! Today we are going to have an unusual lesson.
because we have some guests. Let’s meet them. Hello!
2. Знайомство з Семом і Кейт.
T: What are your names?
Where are you from?
What are you doing here?
Where did you travel?
Auding 3. Аудіювання діалогу ( р.14 SB)
II. Основна частина уроку.
Speaking 1.Казкова подорож у минуле.
T: Do you really have that magic bird?
Чарівна пташка відправляє нас у минуле.
На екрані напис: Travelling into the Past.
Vocabulary На екрані напис: Station Vocabulary.
Practice 2. Завдання 1: Відгадати слово, слухаючи визначення.
Grammar На екрані напис: Station Grammar.
3. Завдання 2: Доповнити табличку неправильних дієслів.
Speaking На екрані презентація про вікінгів.
4.а) Представлення часів вікінгів.
б) Бесіда з вікінгами.
На екрані презентація про Давню Грецію.
5.а) Представлення Давньої Греції.
б) Розповідь давньогрецького атлета.
в) Розповідь давньогрецького актора.
На екрані презентація про Римську імперію.
6.а) Представлення Римської імперії.
б) Розповідь давніх римлянок.
Work in groups 7. Завдання 3: Чи правильні твердження?
8. Завдання 4: Вікторина. Вибрати правильну відповідь.
9. Завдання 5: Знайти 10 слів у змійці.
Summarizing. ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Підсумок уроку. Виставлення оцінок.
Т: Dear pupils. Thank you for our interesting trip into the
past and for your work at the lesson.. You worked hard,
were active and you’ll get excellent marks today.
Home task. 2. Домашнє завдання. Вправи 1, 2, 3, 4, сторінка 14 (WB).
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.