Компанія Cisco опублікувала результати міжнародного дослідження, результати якого свідчать про зростаючу роль комп’ютерних технологій в житті людей Дослідження було проведено незалежною аналітичною компанією InsightExpress за замовленням Cisco.
Фахівцями компанії було організоване опитування 2 800 студентів коледжів і фахівців не старше 30 років в Австралії, Бразилії, Великій Британії, Німеччині, Індії, Іспанії, Італії, Канаді, Китаї, Мексиці, Росії, США, Франції та Японії (по 200 респондентів у кожній з 14 країн).
Згідно з результатами дослідження, кожен третій студент коледжу і молодий спеціаліст вважає Інтернет найважливішою для людини потребою нарівні з повітрям, водою, їжею та житлом.
Окрім того, в опублікованому звіті стверджується, що більше половини респондентів вважають Всесвітню мережу “невід’ємною частиною” свого життя, причому більш важливою, ніж автомобілі, побачення і вечірки.
Дані, отримані в результаті опитування, свідчать про те, що якби студентам коледжів довелося робити вибір між автомобілем та
Інтернетом, то дві третини (64 відсотки) обрали б Інтернет.
40 відсотків опитаних студентів коледжів заявили, що Інтернет для них важливіше побачень та зустрічей з друзями. Якщо попередні покоління віддавали перевагу особистому спілкуванню, то нове покоління більш схильне до спілкування в режимі онлайн.
27 відсотків опитаних студентів коледжів вважають спілкування через Facebook більш цінним, ніж вечірки, побачення, мов та прогулянки з друзями.
Дві третини студентів коледжів (66 відсотків) і більше половини молодих фахівців (58 відсотків) вважають мобільні пристрої (ноутбуки, смартфони, планшети) “найважливішою технологією” в їхньому житті.
У майбутньому смартфон, швидше за все, замінить настільний комп’ютер як основний пристрій користувачів в глобальних масштабах.
Опитування чітко вказує на тенденцію падіння популярності телебачення серед студентів коледжів і молодих фахівців, які віддають перевагу мобільним пристроям – ноутбукам і смартфонам.
Лише 6 відсотків студентів коледжів і 8 відсотків молодих фахівців вважають телевізор найважливішим технологічним пристроєм у своєму повсякденному житті. Оскільки ж телепрограми і фільми стають доступні на мобільних пристроях, подальше падіння популярності телебачення, судячи з усього, продовжиться.
Лише 4 відсотки опитаних вважають газети головним джерелом інформації. За останні два роки кожен п’ятий студент (21 відсоток) не купив жодної книги, за винятком необхідних для занять підручників.
“Результати організованого нами дослідження мають спонукати компанії переглянути свій подальший розвиток з точки зору залучення молодих здібних співробітників і адаптації бізнес-моделей до їхніх вимог, – вважає віце-президент компанії Cisco, керівник відділу корпоративного маркетингу Марі Хаттар (Marie Hattar). – Світ змінюється , стаючи все більш залежним від Інтернету”.
За матеріалами: Освіта.ua
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.