Комп’ютерні ігри допомогли дітям з неблагополучних сімей Буенос-Айреса (Аргентина) підвищити шкільну успішність, йдеться в статті наукового журналу Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS).
Група вчених під керівництвом Андреа Голдіна провела 10-тижневий експеримент, в ході якого 111 дітей у віці 6-7 років регулярно грали в комп’ютерні ігри, метою яких було підвищити виконавчі нейропсихологічні функції організмів дітей (наприклад, робочу пам’ять і когнітивний контроль).
У результаті вчителі дітей, які не знали про експеримент, підтвердили: школярі значно покращили свої оцінки з таких предметів, як математика і рідна мова. Більш того, успішність дітей з соціально неблагополучних сімей зрівнялася з успішністю їх однокласників, які живуть у кращих умовах і які регулярно відвідують школу.
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.