Педагоги-організатори
(Ліворуч Ясіновська Мар’яна Федорівна, праворуч Боднар Світлана Михайлівна)
(Праворуч Кровіцька Ірина Михайлівна, ліворуч Смолінська Оксана Федорівна)
Кровіцька Ірина Михайлівна
1999 – 2003рр. Бродівський педагогічний коледж, спеціальність «Початкове навчання», «Англійська мова».
2003 – 2006рр. Тернопільський педагогічний університет – «Початкове навчання».
Стаж роботи 6 років. ІІ категорія.
Гирило Ірина Іванівна 1997 – 2000рр. Західноукраїнський колегіум, спеціальність «Економіст підприємства», «Секретар референт». 2004р. Львівський Національний університет ім. І.Франка – «Українська мова та література». Стаж роботи 5 років. |
Своїми формами і методами опираються на народні традиції, кращі надбання національної та світової педагогіки.
Процес виховання поєднаний з процесом навчання молоді, опанування основами наук, багатством національної й світової культури.
Використовують такі форми роботи:
- Формують національну свідомість: «Вечір-реквієм присвячений УПА», «Золочівські галушки», «Державна символіка України, її історичне походження».
- Любов до рідної землі, свого народу: «Різдвяний вертеп», «Їх тут 300, як скло товариства лягло…», «Стрітення», «Великодня писанка».
- Формують елементарні правові навики: «Нехай вогонь а серцях палає, а пожеж хай не буває», «Вечір-реквієм пам’яті жертв голодомору», «Ми і закон».
- Бажання працювати задля розвитку держави, готовності її захищати: круглий стіл «Я не помилюся у виборі майбутнього».
- Формування творчої працелюбності особистості, виховання цивілізованої людини: «Вклонімось друзі вчителю своєму», «Подарунки від Діда Мороза», «Дума про хліб», «Шануй батька і матір свою».
- Забезпечують високу художньо-естетичну освіченість і вихованість особистості: «Поетична світлиця», конкурси «Супер – юнак» і «Чарівна галичан очка», «Лісова пісня (Л.Українка).
- Формували екологічну культуру дитини, її гармонії з природою: «Збережи довкілля», «Чорнобиль – дзвони пам’яті», «Прожени байдужість (до б-би зі Снідом)», круглий стіл «За хмарою тютюнового диму».
- Сприяють повноцінному фізичному розвитку дітей ,охороні та зміцнення їхнього здоров’я: «Де козак, там перемога», «Свято героїв».
- Організовують пізнавальні поїздки.
Ставлять за завдання:
- удосконалювати вміння учнів спілкуватись, готують їх до публічних виступів.
- Формування вміння та навички використовувати досягнення мистецтва для пізнання природи, життя людей, самого себе, прищеплювати бажання берегти і примножувати оточуючу красу.
- Виховувати в учнів повагу до держави, її законів, до праці і людей праці.
- Працюють над підвищенням самостійності учнівського самоврядування в плані організації і аналізу повсякденної діяльності.
- Виховують в учнях потреби до самовдосконалення на грунті знань і традицій, свят, обрядів і звичаїв свого народу, фольклору.
- Створюють умови для згуртованості шкільного колективу.
- Розвивають у вихованні учнів позитивні риси: скромності, доброти, діловитості, гідності, сміливості, правдивості, поваги до старших, бережливості, благородства, організованості, старанності, непримиренності до жорстокості.
Регулярно беруть участь у шкільних та громадських заходах, поїздки: с. Підлисся на гору М.Шашкевича, табір «Сокіл», с. Гавареччина на відкриття криївки, с. Білогорща Р. Шухевич, походи: в будинок культури до ЗУНРу, УПА, Крут, Т.Шевченка, Св. Миколая, День вчителя та ін.
Із молодіжними організаціями неодноразово займали призові місця в конкурсах: «Природа і фантазія», «Квітковий вернісаж», «Конкурс вертепів», «Екологічний конкурс», «Конкурс пожежників», «Великоднє дерево», «До боротьби зі Снідом», «Зліт юних туристів», «Друковане видання», «Що? Де? Коли?», «Екологічне КВК» та ін.
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.