Педагоги-організатори

Педагоги-організатори

(Ліворуч Ясіновська Мар’яна Федорівна, праворуч Боднар Світлана Михайлівна)

 

1-4

(Праворуч Кровіцька Ірина Михайлівна, ліворуч Смолінська Оксана Федорівна)

(Праворуч Кровіцька Ірина Михайлівна, ліворуч Смолінська Оксана Федорівна)

Кровіцька Ірина Михайлівна
1999 – 2003рр. Бродівський педагогічний коледж, спеціальність «Початкове навчання», «Англійська мова».
2003 – 2006рр. Тернопільський педагогічний університет – «Початкове навчання».
Стаж роботи 6 років. ІІ категорія.


2-3 Гирило Ірина Іванівна
1997 – 2000рр. Західноукраїнський колегіум, спеціальність «Економіст підприємства», «Секретар референт».
2004р. Львівський Національний університет ім. І.Франка – «Українська мова та література».
Стаж роботи 5 років.

3-3
Молоді, творчі, перспективні педагоги – організатори. Ставлять за мету набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури. Формують у молоді патріотичне почуття, розвиток духовності, фізичну досконалість, моральну, художньо-естетичну, правову, трудову та екологічну культуру.
Своїми формами і методами опираються на народні традиції, кращі надбання національної та світової педагогіки.
Процес виховання поєднаний з процесом навчання молоді, опанування основами наук, багатством національної й світової культури.
Використовують такі форми роботи:
  • Формують національну свідомість: «Вечір-реквієм присвячений УПА», «Золочівські галушки», «Державна символіка України, її історичне походження».
  • Любов до рідної землі, свого народу: «Різдвяний вертеп», «Їх тут 300, як скло товариства лягло…», «Стрітення», «Великодня писанка».
  • Формують елементарні правові навики: «Нехай вогонь а серцях палає, а пожеж хай не буває», «Вечір-реквієм пам’яті жертв голодомору», «Ми і закон».
  • Бажання працювати задля розвитку держави, готовності її захищати: круглий стіл «Я не помилюся у виборі майбутнього».
  • Формування творчої працелюбності особистості, виховання цивілізованої людини: «Вклонімось друзі вчителю своєму», «Подарунки від Діда Мороза», «Дума про хліб», «Шануй батька і матір свою».
  • Забезпечують високу художньо-естетичну освіченість і вихованість особистості: «Поетична світлиця», конкурси «Супер – юнак» і «Чарівна галичан очка», «Лісова пісня (Л.Українка).
  • Формували екологічну культуру дитини, її гармонії з природою: «Збережи довкілля», «Чорнобиль – дзвони пам’яті», «Прожени байдужість (до б-би зі Снідом)», круглий стіл «За хмарою тютюнового диму».
  • Сприяють повноцінному фізичному розвитку дітей ,охороні та зміцнення їхнього здоров’я: «Де козак, там перемога», «Свято героїв».
  • Організовують пізнавальні поїздки.

Ставлять за завдання:

  • удосконалювати вміння учнів спілкуватись, готують їх до публічних виступів.
  • Формування вміння та навички використовувати досягнення мистецтва для пізнання природи, життя людей, самого себе, прищеплювати бажання берегти і примножувати оточуючу красу.
  • Виховувати в учнів повагу до держави, її законів, до праці і людей праці.
  • Працюють над підвищенням самостійності учнівського самоврядування в плані організації і аналізу повсякденної діяльності.
  • Виховують в учнях потреби до самовдосконалення на грунті знань і традицій, свят, обрядів і звичаїв свого народу, фольклору.
  • Створюють умови для згуртованості шкільного колективу.
  • Розвивають у вихованні учнів позитивні риси: скромності, доброти, діловитості, гідності, сміливості, правдивості, поваги до старших, бережливості, благородства, організованості, старанності, непримиренності до жорстокості.

Регулярно беруть участь у шкільних та громадських заходах, поїздки: с. Підлисся на гору М.Шашкевича, табір «Сокіл», с. Гавареччина на відкриття криївки, с. Білогорща Р. Шухевич, походи: в будинок культури до ЗУНРу, УПА, Крут, Т.Шевченка, Св. Миколая, День вчителя та ін.
Із молодіжними організаціями неодноразово займали призові місця в конкурсах: «Природа і фантазія», «Квітковий вернісаж», «Конкурс вертепів», «Екологічний конкурс», «Конкурс пожежників», «Великоднє дерево», «До боротьби зі Снідом», «Зліт юних туристів», «Друковане видання», «Що? Де? Коли?», «Екологічне КВК» та ін.

Be the first to comment

Leave a Reply