Сучасний педагог творчо підходить до розв’язування будь-якої проблеми, аналізу, дослідження, знаходить вихід із нетипової ситуації, уміє творчо розв’язувати різні педагогічні завдання, організовувати процес навчання на рівні, що відповідає вимогам сучасного суспільства.
28 жовтня 2013 року в Золочівській ЗОШ І-ІІІ ст. №2 працівниками методичного кабінету управління з питань освіти, молоді та спорту Золочівської РДА проведено “Методичну світлицю” з метою стимулювання інтересу до творчості, ініціативи, розвитку аналітичних здібностей, створення простору для спілкування та професійного зростання педагогів.
Учителі – предметники з кваліфікаційною категорією “спеціаліст вищої категорії ” та педагогічним званням ” учитель – методист” Тихонова Т.Б. – Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. №3,Стрілець Г.Б.- Ясеновецький НВК, Радигіна Л.Л. – Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 3, Горіна Т.Ю. – Золочівський економічний ліцей, Лисенко Р.Ю.- Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 презентували власний педагогічний досвід у вигляді «подорожі картою особистісного зростання».
Майстер –клас ” Я це роблю так… ” провели учителі: Козич В.Р. – Золочівський економічний ліцей, Переймибіда О.С.- Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, Кравчук М.П.- Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, Ярема Л.А.- Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, Псюк Я.Я.- Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 4.
Змоделювали уроки у відповідності до його етапів із використанням ефективних методів навчання учителі: Козич Н.І. – Білокамінський НВК, Криницька О.М.-Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, Єгєрєва Л.О.- Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 3.
Поділилися досвідом роботи проведення уроку від А до Я з використання різноманітних методів та прийомів педагоги: Пуківська О.С.- Ясеновецький НВК, Банах Ю.О.- Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, Стефура Г.В.- Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1.
Підсумовуючи роботу методичного заходу, виступила завідувач РМК Грицина Г.П.. Молоді педагоги, які були учасниками «методичної світлиці» провели « SWOT-аналіз» даного заходу.
Сабадаш Л.Я., Булас Н.А.
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.