Напрями виховної роботи

Підготувала: Патрик О.Г.

 

 

Скачати

Скачати

Пріоритетні напрями виховання

Громадянське:виховувати школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій і плекати інтелектуально розвинену, ‘ духовно багату, цілісну особистість; формувати в учнів незалежно від національності національну свідомість, історичну пам’ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.
Правове: прищеплювати учням повагу до прав і свобод людини і за­безпечити знання та виконання законів України учнями.
Фізичне:пропагувати здоровий спосіб життя; проводити оздоровче-профспілкову роботу серед підлітків; формувати усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; виховувати потребу в регулярних заняттях спортом; дотримання режиму дня.
Художньо-естетичне:розвивати художньо-естетичну освіченість та вихованість дітей; формувати естетичну культуру засобами народних традицій; сприяти забезпеченню української мови як державної в усіх напрямках роботи, розвивати уявлення про зовнішню та внутрішню красу людини.
Трудове:виробляти свідоме ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства; виховувати здорову особистість, цивілізованого господаря.
Екологічне:формувати екологічну культуру і усвідомлення себе час­тиною природи; виховувати почуття відповідальності за природу як на­ціональне багатство; залучення учнів до екологічної та природоохоронної діяльності.
Родинно-сімейне: формувати культуру сучасної сім’ї та потребу до­помагати батькам; розвивати інтерес до традицій родини; формувати моральні якості з позицій добра і справедливості.
Духовно-моральне: прищеплювати і розвивати моральні почуття, міцні переконання, потребу поводитися відповідно до норм суспільства; вихо­вувати патріотизм, колективізм, непримиримість до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.
Превентивне:забезпечити теоретичну та практичну реалізацію за­ходів, спрямованих на попередження і подолання відхилень у поведінці школярів; запобігання розвитку різних форм асоціальної, аморальної поведінки, прищеплювати потребу поводити себе відповідно до мораль­них норм у суспільстві.
Статеве:передбачає захист дітей та підлітків; надання їм допомоги в соціальному самовизначенні, в активному входженні в суспільне життя; формування духовних цінностей та навичок культури здоров’я.
Формування здорового способу життя: забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров’я; формування гармонії тіла та душі; виховання потреби у фізичних заняттях, прагнення до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями та навичками.
Впровадження програми «Рівний — рівному»:проводити просвітницьку діяльність серед учнів щодо здорового способу життя, ініціювати робо­ту інструкторів-підлітків щодо здорового способу життя у середовищі ровесників; розробляти навчання та впроваджувати в життя сучасні інформаційно-освітні матеріали.
Розвиток учнівського самоврядування: організація змістовного дозвілля школярів, вироблення дбайливого ставлення до шкільного майна; підви­щення навчальних досягнень учнів; розвиток комунікативних навичок учнів.
Формування наукового світогляду: формувати погляди та переконання учнів, почуття власної гідності, єдність внутрішньої та зовнішньої вихо­ваності учнів, мотиви і рівень громадської активності.

Be the first to comment

Leave a Reply