У середньому пересічний український користувач соціальних мереж щодня приділяє їм близько години. Такого висновку дійшли дослідники компанії UMG-International, повідомляє радіо «Свобода».
За словами генерального директора дослідницької компанії UMG-International Артура Герасімова, найбільше соцмережами користується молодь віком від 16-ти до 24-ох років – 95 хвилин кожного дня, проте з віком така активність зменшується. Однак, як показало дослідження, навіть дорослі користувачі, яким близько 55-ти років, перебувають у мережах півгодини щодня.
Дослідники запевняють, що аудиторія соціальних мереж буде дедалі збільшуватися. За прогнозами
аналітиків агентства SIM, у 2011-му році аудиторія соціальних мереж зросте на 85% і становитиме 11,5 мільйона.
Як повідомляло ІА «Світ освіт», генеральний директор компанії UMG International Артур Герасімов повідомив, що мережа «Вконтакті» є лідером серед соціальних мереж в Україні.
Автор: Наталія Шестопал
Джерело: ІА «Світ освіт»
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.