Повторення чисел в межах 8. Порядкова лічба (нестандартний урок)

Вчитель: Гринчишин О.Д.

 

 

 

 

 

Скачати

Реклама  
Скачати

 

Конспект уроку y1-му класі

(нестандартний урок)
Тема: Повторення чисел в межах 8. Порядкова лічба.

{artsexylightbox autoGenerateThumbs=”true” convertImage=”crop” path=”images/stories/Metodychna_robota/Grynchyshyn/nestandartnyj_urok_matematyka” previewWidth=”100″ previewHeight=”70″}{/artsexylightbox}

Мета: Виявити рівень знань учнів, розвивати навички усної лічби, логічне мислення. Повторити числа в межах 8 . Вчити учнів обгрунтовувати свою думку, виховувати любов до живої природи.
Обладнання: Лічильний матеріал , цифри, предметні малюнки, кошички, призи.
Хід уроку:
1.Організація класу
Учні (хором): Добрий день, вам,
Добрий день , нам,
Добрий день , всім!
2. Вчитель: Сьогодні ми з вами працюємо під девізом:
Учні: Не кажи : не вмію,
А кажи: навчуся!
3. Вже сигнал нам дав звінок,
Починати час урок.
Отож часу не гаймо –
Працювати починаймо!
Любі діти! Сьогодні у нас з вами буде не зовсім звичайний урок математики. Я вчора вас просила, щоб ви сьогодні в школу принесли кошички. Ви напевне задумувались для чого. Ось зараз ми з вами і з’ясуємо для чого нам ці кошички. Куди люди ходять з кошичками?(в ліс)
От ми сьогодні з вами і підемо в ліс і станемо учнями лісової школи.
Сьогодні завдання вам буду давати не я, а лісові мешканці і вони будуть оцінювати ваші знання.
ІІ. Повторення вивченого.
а) Гра «Веселий м’ячик»
Покотись веселий м’ячик,
Швидко-швидко покотись.
В кого у руках він буде,
Той від…лічить почне.
(Діти стають в коло. Хором проговорюють віршик. На кому зупиниться м’ячик,
Який діти передають з рук в руки , той починає лічити від запропонованого вчителем числа.)
б) Гра «Сигнальник» (Вчитель називає число, а учні сигналізують попереднє і наступне числа)
(Діткам, що вірно виконали завдання, Їжачок в кошички кладе яблука)
2.Завдання від білочки.
а) За малюнком скласти і розв’язати задачу
3+1=4
б) Вчитель: Розв’язавши задачу ми з’ясували, що білочка з’їла 4 горішки.
Зараз ми з вами запишемо каліграфічно рядочок цифри 4. (Поки діти пишуть, вчитель подає їм цікаву історичну довідку:
-Дуже-дуже давно і далеко жив собі король Людовік ІV. По рахунку він був 4 у своїй династії. Дуже цей король любив цифру 4. Жив він у будинку, в якому було 4 поверхи, а на кожному поверсі було по 4 кімнати. Всі столи будинку мусили бути 4-кутними. Одяг король носив 4-х кольорів, шапку з чотирма кінцями , корону, оздоблену 4-ма дорогоцінними каменями. Коли Людовік ІV сідав за стіл, перед ним ставили 4 страви і вино чотирьох сортів. Говорив король на чотирьох мовах, мав четверо дітей і навіть коли помирав біля нього стояли четверо духівників.
в) Математичний диктант
– 5 плюс 1
– до трьох додати 2
– запишіть цифрою, який по – порядку день тижня середа.
– скільки на небі сонечок?
– скільки пальців на правій руці?
– запишіть сусідів числа 7
– скільки у нашому класі дівчаток? (6, 5, 3, 1, 5, 6, 8, 4)
(Діткам, що вірно виконали завдання, Білочка в кошички кладе горішки)
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Завдання від Корівки

а) Робота з підручником
– №3 ст. 28 – скласти і записати за малюнком приклади. (один учень біля дошки, решта в зошиті)
– №4 ст. 28 – усно скласти приклади.
(Діткам, що вірно виконали завдання, Корівка в кошички кладе жуйку)
б) Фіз. Хвилинка
1,2-дерева,
3,4- вийшли звірі,
5,6 – пада лист,
7,8-це сунички
Підвели червоні личка.
IV.Повторення складу чисел.

  1. Завдання від Півника

а) Гра «Засели будиночки» (робота в парах. На повторення складу чисел 5,6,7,8.)
б) Робота в зошиті з друкованою основою .
(Діткам, що вірно виконали завдання, Півник в кошички кладе печиво)

  1. Завдання від Зайчика

а) Математична естафета.
І Команда ІІ Команда
3+…=4 …+2=4
3+…=8 1+…=2
…+4=6 3+…=7
1+…=3 …+5=7
б) Робота з геометричним матеріалом.
(На дошку вивішується плакат із зображенням поїзда, виконаного на основі геометричних фігур, вивчених учнями(коло, овал, відрізок, пряма, ламана, прямокутник, квадрат, трикутник, крива). Діти мають завдання правильно показати фігуру, назвати її, довести, що це саме та фігура яку вони назвали).
(Діткам , що вірно виконали завдання, Зайчик в кошички кладе повітряні кульки.)
V.Перевірка навичок самостійної роботи.

Завдання від Слоника.
(Диференційована самостійна робота на картках, вирізаних у формі цукерка)
4+4= 2+2= 2+2=
5+3= 3+1= 3+3=
6+2= 2+1= 6+1=
3+4= 1+1= 4+2=
7+1= 5+1= 5+2=
2+5= 4+2= 6+2=
(Діткам що вірно виконали завдання, Слоник обмінює паперові цукерки на справжні)
VI. Підсумок уроку.
Вчитель: Ну що ж, любі дітки, закінчилась наша подорож до лісу і навчання в лісовій школі. – Скажіть сподобався вам наш урок?

  1. А що сподобалось найбільше що запам’яталось?

Як не жаль, а уроку підходить кінець.
Хто гарно працював – МОЛОДЕЦЬ!
Вашу роботу на уроці видно по вмісту ваших кошичків. Сьогодні понесете додому смачні оцінки.
Дякую вам за урок.

 

Коментарі із Facebook

Be the first to comment

Leave a Reply