В дивних фарбах мрії потопають,
різнобарв’ям сипляться думки…
кольори немов би оживають
з ледь помітним порухом руки.
Розпливаються сумні штрихи зітхання
серед намистинок теплих нот,
що сплітаються в барвистих поєднаннях
і смаку, й гармонії висот…
Образотворче мистецтво – це той шкільний предмет, який дає дитині можливості для творчості, для самостійного пошуку, для висловлення свого власного бачення світу. Саме цей предмет спрямований на те, щоб відкрити в дитині найпотаємніші, найтонші почуття.
Образотворче мистецтво має велику пізнавальну і виховну силу, дає можливість ефективно розвивати в учнів почуття прекрасного, формувати високі естетичні смаки, вміння розуміти і цінити твори мистецтва, пам’ятки історії і культури, красу і багатство рідної природи.
На уроках образотворчого мистецтва діти швидко захоплюються новою ідеєю і починають творити – вводити свої новації, зміни, доповнення – і задоволені тим, що створили. Навіть маленька дитина, зробивши свій перший малюнок, аплікацію або саморобку, вже в якійсь мірі доторкнулася до світу мистецтва. У старшому віці, будучи підлітком, сформуються її смаки у виборі стилю одягу, переваги в музиці, книгах та її сприйняття життя.
Тут мрії дитячі блукають
Крізь помисли добрі і вічні,
Тут хвилі світів незвичайних стікають
В уроку хвилини магічні.
Кафедра художньо-естетичного циклу (Городецька Н.Р. (вчитель образотворчого мистецтва), Мельник Н. Й. (вчитель музичного мистецтва та художньої культури), Косенко С. З.(вчитель основ християнської етики), Турко В. М.( вчитель музичного мистецтва та художньої культури )).
Городецька Н. Р. – вчитель образотворчого мистецтва, освіта вища, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічний стаж – 19 років, лауреат обласного туру конкурсу «Учитель року – 2011»
Знайомство учнів з образотворчим мистецтвом розпочинається в 1-4 класах вчителями початкової ланки та вчителем фахівцем з вищою педагогічною освітою Городецькою Н. Р. В 5 – 7 класах Наталія Романівна продовжує навчально – виховну та творчу роботу. Свої уроки вона будує на єдиному бажанні: допомогти учням урок за уроком, крок за кроком підійматися сходинками оволодіння законами творення краси.
Вибираючи методи та прийоми роботи Наталія Романівна користується принципом: «Учитель не повинен іти попереду, ведучи за собою дітей, не повинен іти позаду, весь час підштовхуючи їх, –– він повинен бути весь час поряд і спільно вирішувати всі проблеми, що виникають у навчальному процесі». На заняттях з образотворчого мистецтва широко використовуються інтерактивні методи та нестандартні форми організації уроку, проводяться уроки із використанням мультимедійної техніки та аудіо апаратури.
В позаурочний час проводяться додаткові заняття, на яких учні поглиблюють свої знання, вміння та навички з образотворчого мистецтва. Систематично під керівництвом вчителя учні поповнюють шкільні стенди творчими доробками, організовують тематичні виставки.
В школі функціонує кабінет образотворчого мистецтва під керівництвом Городецької Н. Р. У кабінеті проводяться заняття, зберігаються необхідні матеріали, наочні посібники, довідково-інформаційна і методична література, матеріали педагогічного досвіду, розробки уроків та виховних заходів, портрети видатних митців, репродукції картин, презентації, тощо.
Хоч у старших класах предмет образотворче мистецтво не вивчається, але учні часто допомагають в оформленні школи, проведенні уроків у молодших класах, беруть участь у конкурсах.
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.