Інтегрований урок з математики і інформатики.

Вчитель: Крамарова М.З.

 

 

 

 

Скачати

Реклама  
Скачати

 

 

Інтегрований урок
з математики
і інформатики

 

 

Підготувала
вчитель початкових класів
Крамарова Марія Зіновіївна

Тема уроку.Повторення таблиць множення і ділення на 2 і 3.
Задача на три дії.
Використання програмного забезпечення на уроках математики.
Цілі уроку.Знає напам”ять таблиці множення і ділення на 2 і 3;
знає назви компонентів та результату дій множення та ділення;
обчислює приклади на дії різного ступеня;
складає задачу за прикладом,за таблицею;
працює з технічними засобами навчання:знаходить програму,
виконує запропоновані завдання.
Обладнання.Презентація уроку.Технічні засоби навчання(ноутбуки).Костюми
Інопланетян.Елементи космічної атрибутики.Мікрофон.

Хід уроку
-Сьогодні усі математичні завдання ми будемо виконувати не просто у класі,а на різних планетах Сонячної системи.Кожен із вас стане космонавтом.
1. Гра «Мікрофон».
-Чого ви чекаєте від уроку?
2. Гра «Збудуй зореліт».
Робота з геометричним матеріалом.
3.Запис у «бортовому журналі» (робота в зошитах)
4.Запуск ракети.(Виконання завдань із програмного забезпечення) Робота в групах.
Завдання: Сходинки.Математичний космодром .Додавання івіднімання в межах 100.
5.Привітання іншим світам.( Завдання із програмного забезпечення)
Завдання:Скарбниця знань.Демонстрація.Писати. Робота в групах.
6.Подорож на Меркурій.Робота в парах.
-Нас зустрічає меркуріанець і розповідає про свою планету,а також дає завданя:

2

4

3

6

1

5

8

9

               

( 60+31)-90…….О 54-50……..О 69-64……..С
84-(50+32)………К 46-43……..С 76-(50+20)…….М
7.Наш зореліт вирушає на Венеру. Робота в групах.
Виходить жителька Венери,зустрічає космонавтів,розповідає їм про свою планету і дає завдання
Із програмного забезпечення:
Скарбниця знань.Логіка.Лічба 1.
8.Зараз Венера наблизилась до Землі на найменшу відстань .Тому вам пора вирушати на Землю.
Робота над задачею. Запис розв”язку задачі у зошит.

 

Потрібно вирізати

Вирізали

Оранжеві зірочки

47

28

Рожеві зірочки

13

6

На скільки більше залишилось вирізати оранжевих зірочок,ніж рожевих?
9.Подорож на Марс.
-Вас вітає житель марсіянин.Ось його завдання:

 

 

10.Подорож на Юпітер. Робота в групах.
-Зореліт прямує до найбільшої планети Сонячної системи-Юпітера.Космонавтів зустрічає юпітеріанець,розповідає про свою планету і дає завдання (із програмного забезпечення)
Завдання:Скарбниця знань.Логіка.Ряд 1.
11.Подорож на Сатурн.
-Наш зореліт вирушив на шосту планету Сонячної системи-Сатурн.
Виходить житель Сатурна,розповідає про планету і дає завдання.
Японський кросворд
9:3 2*9+10
18:2 3*9+5
3*5 24:3+26
7*3 3*8+2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

12. Подорож на Уран.
-Наша зоряна мандрівка триває,наступна зупинка-на планеті Уран.
Виходить житель Урану,розповідає про планету і дає завдання.
Самостійна робота.(Робота з книжкою:№792,с.132)
13.Подорож на планету Нептун.
Космонавтів вітає житель Нептуна.На цій планеті учні залишають подарунок напам”ять усім жителям Всесвіту.(Завдання із програмного забезпечення)
Завдання.Скарбниця знань. Демонстрвція.
а) Програти музику; б) Малювати.
14.Планета Плутон.
Виходить житель Плутона і розповідає про свою планету.
-На цій планеті ми підіб”ємо підсумок.
15.Підсумок уроку. Гра «Мікрофон»
-На яких планетах ми сьогодні побували?
-Що цікавого ви дізналися?
-Що нового навчилися з математики,що повторили?
-Чи справдились ваші очікування?
Диференційоване домашнє завдання.

       

 

 

 

Коментарі із Facebook

Be the first to comment

Leave a Reply